Privacyverklaring

Bij GameBirds hechten wij veel waarde aan uw privacy. Wij verwerken alleen de gegevens die we nodig hebben voor het verbeteren van onze diensten en gaan zorgvuldig om met de informatie die we van u en uw gebruik van onze diensten verzamelen. Wij verstrekken uw gegevens nooit aan derden voor commerciële doeleinden.

Dit privacy beleid geldt voor het gebruik van onze website en de diensten die via de website worden aangeboden. De ingangsdatum van dit beleid is 19-01-2025. Elke nieuwe versie van dit beleid vervangt de voorgaande versie. In dit privacy beleid leggen we uit welke gegevens we van u verzamelen, waarom we deze verzamelen, met wie we ze mogelijk delen en onder welke voorwaarden. Ook leggen we uit hoe we uw gegevens opslaan, beschermen tegen misbruik en welke rechten u heeft met betrekking tot de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt.

Als u vragen heeft over ons privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen via: info@gamebirds.nl


Doel van de gegevensverwerking

Algemeen doel van de verwerking

We gebruiken uw gegevens uitsluitend om onze diensten aan u te leveren. Dit betekent dat we uw gegevens alleen gebruiken in verband met de specifieke opdracht die u aan ons geeft. Wij gebruiken uw gegevens niet voor marketingdoeleinden. Als we uw gegevens gebruiken om op een later moment contact met u op te nemen (tenzij u daarom heeft gevraagd), zullen we hiervoor altijd eerst expliciete toestemming van u vragen. We delen uw gegevens niet met derden, tenzij dit noodzakelijk is voor het voldoen aan administratieve verplichtingen, zoals boekhouding. Deze derden zijn verplicht om vertrouwelijkheid te bewaren op basis van de afspraken die zij met ons hebben of op grond van een wettelijke verplichting.


Automatisch verzamelde gegevens

De website verzamelt automatisch bepaalde gegevens, zoals uw IP-adres, browser en besturingssysteem, om onze dienstverlening te verbeteren. Deze gegevens zijn echter geen persoonsgegevens.


Bewaartermijnen

We bewaren uw gegevens zolang u klant bij ons bent. Dit betekent dat we uw klantprofiel bewaren totdat u aangeeft dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten. Als u dat aangeeft, behandelen we dit als een verzoek om uw gegevens te laten verwijderen. Volgens de wet moeten we facturen met uw persoonsgegevens bewaren, en we houden deze gegevens dus zolang als de wettelijke bewaartermijnen voorschrijven. Medewerkers hebben echter geen toegang meer tot uw klantaccount of de documenten die we voor u hebben opgesteld nadat u aangeeft geen gebruik meer van onze diensten te maken.